Saturday, October 1, 2011

alhamdulillah selesai~~~



Alhamdulillah..syukur sangat2 sebab dapat buat open house untuk member2 UMT...geng math komp + budak2 junior math komp n math kew,n geng bie & geng amani, alhamdulillah budak2 nie semua datang umah aku yang bese2 je nie..^__^..dah lame sangat aku nak ajak budak2 nie datang makan2 kat umah tapi keadaan sebelum nie memang tak mengizinkan...kira aku rase dah lepas hajat sebab ape yang aku nak sangat buat selama nie dah pun terlaksana siang tadi.. 

Member2 nie memang budak2 baek..sayang korang ketat2..benda yang buat aku sentap amat terharu..time mula2 makan,aku langsung2 x perasan yang nasik n lauk budak2 laki dah habis..time aku jenguk je,aku terkejut gile ah tengok nasik lauk semua dah habis licin..tapi kan budak2 nie semua duk diam makan lansung tak panggil aku mintak tambah lauk..aku tatau la korang bahagi makanan cam ne...sumpah terharu..mintak maap sangat2 sebab lambat tambah lauk taw..


mekaceh sbb dtg.. ;)

And girls plak,semua x banyak kerenah je..ala2 semua dah jadi anak dara gitu..haha..girls,mekaceh taw sebab sporting habis..korang memang lepak ah..hehe..korang sudi datang dressing cantek2,aku memang terharu la.. :)


wo ai nee..
aishiteru..


spesel buat junior akak yang sudi datang umah td,sorry kalau x terlayan nak sembang2 ke hape..korang tiga math komp,sorg math kew kan..memang sempoi sanggup datang umah senior korang yang tak feymes nie..hehe 


together with my math's juniors..
Last,guys sorry kalau korang makan x kenyang ke hape..nasik kalau x sedap pun sorry k.air yang termanis tertawar semua la..harap korang sudi datang umah  aku lagi...^__^  




No comments:

Post a Comment