Saturday, December 10, 2011

chicken pox!!!


PART I


naaaaaaaa...ni la pe yang aku alami sekarang nie..CHICKEN PORK..eh CHICKEN POX lah~~kalau kena yang pork tuh jenuh la kena samak..hehe.. aku mula demam masa balik umah weekend lepas...masa bangun tido dah rasa semacam tapi buat dunno lagi sebab teori graf masa tue satu hape pun tak study lagi..pastu masuk tengahari aku tak boleh tahan dah..badan panas sangat2..last2 petang tu aku tido je memanjang teori graf ke mana test ke mana...huhu..pagi ahad aku boleh naek moto lagi pergi UMT terchenta...lepas kelas pagi tuh balik bilik tido lagi...kepala pusing2 badan panas sejuk teori graf esok nak test pukul 7 tapi satu hape pun aku tatau lagi campur keadaan UMT yg xde air mase nie..diri ini rasa cam nak nangis je..waaaaaaaaaaaaaaa

malam tu keje aku bangun tido bangun tido je..baca teori graf dua tiga ayat ntah paham ntah tidak then aku tido lagi..dari awal malam sampai tiga lebih pagi ni la keje aku...then pukul 3 lebih pagi tu aku prasan la eh eh ada bintik air kat lengan aku..aku termenung la sorang2..nie jintungan ke??chicken pox ke??cacar air ke??campak ke??terkebil-kebil aku pagi tuh tatau pape..lepas mandi nak siap g test aku tanye rumate.."sy kena chicken pox ke sha?" pastu aisha check dy cakap aah memang ye la..boleh dapat mc seminggu ni rehat kat umah..dy nasihat aku bt test laen kali je sbb satu hape pun tatau nak jwab ape kn..tp geng aku bg nasihat baek datang je test sbb talian hayat banyak dari kena bt sorang2..hehehe..last kelas aku pegi kelas prof la amek test..then settlekan hal yg penting dulu then pg klinik UMT...part cerita d klinik aku sambung laen kali la..kui3

No comments:

Post a Comment