Thursday, January 26, 2012

Alhamdulillah selesai babak sem nie...=)

syukur alhamdulillah...habis jugak sem 5 nie ye..macam2 jadi sem nie..dari awl sem lagi sume haru..

awal sem nie kaki aku terseliuh..kena dekat fst beb!nasib baik orang x ramai dan yg paling penting xde orang gelak~~ huhu..nasib baik gak dak ecah ada dengan aku time tu..dy tolong g beli ubat sapu sume..sayang ko sampai bile2 la ecah..pasal kaki aku yang terseluih nie jugak la 2x aku g berurut kaki n 2 3 kali kaki diurut aboh..tp sampai hari nie sengal terseliuh tue masih ada..huw3

sem nie jugak si adilin kena masuk hospital..time angkat barang lutut dia  terrrrr'crack' n then terus dia rasa sakit..x boleh nak jalan...haru giler pas maghrib trus kejar2 g hospital tgk si adilin..

n sem nie jugak aku terlibat dengan accident..3 buah kereta plak tuh..sampai jam jalan tuh..pas accident bese la badan sakit2 skit n lebam2..huhu..tp bile pikir2 balik,syukur alhamdulillah kami x kena teruk2 sampai masuk hospital ke hape.. ngeri oi!! n sampai skunx fobia tuh masih ada..bukan trauma tp fobia aje..huhu

sem nie jugak dapat g jalan2 ngan tasya,ecah,yana n sha time cuti deepavali ari tuh..even g mesra mall je tp sbb dyorang best,memang happening lah~~ kami photoshoot dekat kuala abang..oh ye, jumpe zizan ngan ju evans..aku dengan yana selisih bahu je dengan si zizan tp besa la dah kami giler korea an kami bt dunno je la kat si zizan tuh..kekeke..dyorang shooting cte mael lambung~~tggu je la cte dy kuar pasni..=)











lagi untuk sem nie alhamdulillah dpat bt makan2 kat umah..panggil bdk2 math komp sume n bdk2 yang rapat dgn aku...nasib baik nasi cukup..lau x memang malu la oi..t ada rezki bole ajak lagi budak2 tu makan2..=)

sem nie warm up mr.fyp je kate dr..tapi x tido malam bt mr.fyp tuh normal seyh..cant imagine my hectic life as final year student for da nex sem..T__T.sem nie aku dah selamat present proposal mr.fyp dengan jayanya..alhamdulillah panel tanye2 je lansung x kena hentam..syukur yg amat..aku sangat2 la nebes time b4 present tuh sbb aku x dan nak prepare sangat malam tuh..bayangkan pagi hari presentation tuh slide aku x siap lg sebab nk bt yang terrrrrrrrrrrbaek punye pasal la katekn..pg tu aku bangun tido je ak rase semacam je hidung nie.. then bila sentuh terus nose bleeding..banyak pulak tuh..aku paling menyampah kalau nose bleeding time2 mcm nie..mase tuh dalam kepala aku 'oke dis is bad.i'm dead'. tapi sebenarnye aku dah boleh agak dah nie akan berlaku sebab dah dekat 2 minggu my life is upside down!! mane tak nye, tido malam pun x mane body nak tahan!!

ini cte budak2 yang present dalam kes "battle of lecturer"..dyorang kena  sesi Q&A sampai setengah jam sorang taw!! ada lagi yang paling kesian proposal dia kena campak dek lecturer!!pastu lecturer cakap semua salah!! buat balik dr awal???????!!!!!!!!!!!  sies kesian giler kat budak nih~~ even dr supervisor aku ckap lecturer tuh x patut buat student cm tuh taw!! lau salah tegur jangan marah2..


'~KAMI BUDAK BARU BELAJAR KALAU SALAH TOLONG TUNJUKKAN~'


so dis is how dis sem goes on..hectic life as final year student ends smoothly...alhamdulillah...okeh the end..^__^




No comments:

Post a Comment